söndag 17 februari 2013

Söndag

Då var det söndag kväll igen. Förutom vanliga helgsysslor så som dotterns simskola och dans, städning, var jag och sonen på barnrytmik. Där dansade och sjöng vi med andra barn och föräldrar. Sonen tyckte det var roligt och han fick egen mamma tid.

I dag på förmiddag hade jag Me and I party. Fick titta på fina kläder för både barn och vuxna. Handlade mössor till hela familjen, några plagg till barnen och några plagg till mig själv. Jag älskar verkligen deras kläder och dom håller så bra, tvätt efter tvätt. Längtar redan efter att få hämta paketet. Jag bjöd mina gäster på lunch och fika, soppa på sötpotatis och blomkål, nybakta frallor och till fikat morotskaka och chokladbollar som dottern gjort.

Efter klädpartyt gick vi ut hela familjen och åkte stjärtlapp tillsammans. På kvällen hann jag med en promenad när barnen somnat. Nu lite soffmys med maken innan det är dags att gå lägga sig, så att man vaknar pigg till en ny vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar