söndag 22 december 2013

Lucka 22 - Rocky Road

Min favorit julgodis är Rocky Road efter Leila Lindholm. Den är lätt att göra och super god. Jag har tagit Fazer Blå istället för mörk choklad då resten av min familj inte gillar mörk choklad. Jag tog även bara salta nötter då jag glömde köpa cashewnötter, men de blev jätte goda ändå. Har ni inte gjort någon julgodis ännu, tycker jag att ni ska testa denna. Ha en smaskig jul!



På finska/suomeksi:
Ruotsissa on tapana tehdä joulumakeisia itse, minun lempikarkki on Leila Lindholmin Rocky Road. Se on helppo tehdä ja todella hyvää. Tänä vuonna otin Fazerin maitosuklaata tumman suklaan sijasta koska muu perheeni ei tykkää tummasta suklaasta. Otin myöskin vain suolapähkinöitä koska unohdin ostaa cashewnötter, mutta niistä tuli todella hyviä siltikin. Jos ette ole vielä tehneet joulumakeisia, kokeilkaapa tätä. Makoisaa joulua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar